Цікаве, корисні статті

Як виправити непосидючість дитини на уроках в школі

З чим пов’язана неуважність і непосидючість дітей на уроках? Коли непосидючість  проявляють  малюки, у яких фізична енергія поєднується з високим рівнем допитливості і невмінням затримувати увагу на чомусь довше декількох хвилин, – це нормально. Так проходить природний шлях психо-емоційного розвитку. Але в початковій школі у дітей вже мають бути досить сформовані такі психічні функції, як увага, стійка концентрація, посидючість. Якщо ні в 1, ні в 2 класі учень, як і раніше,  не може всидіти на місці, відволікається, не вміє слухати вчителя,то  проблема може бути пов’язана з гіперактивністю або синдромом дефіциту уваги (СДУГ).

Розвиток дитини: як боротися з непосидючістю у дітей?

Розвиток дитини: як боротися з непосидючістю у дітей?З проблемою нестійкої  уваги, непосидючості стикаються багато педагогів. Згідно з різними дослідженнями число учнів з СДУГ коливається від 5 до 20%. Причому,  з кожним роком таких школярів стає все більше. Навчання дається їм важко. Часто вони взагалі не тягнуть шкільну програму, залишаються на другий рік.Тільки зараз в українських школах впроваджують програми навчання, які максимально враховують психічні особливості розвитку маленьких школярів. До цього школа не тільки не допомагала непосидючим учням, а й фактично робила їх аутсайдерами.

Непосидючість у дітей – серйозна проблема, але вона піддається корекції. Щоб допомогти школяреві, психологи пропонують використовувати в навчанні такі заходи, як:

  • персональний підхід;
  • дотримання розпорядку і планування;
  • зміна видів діяльності;
  • вправи для концентрації;
  • заохочення;
  • мотивація.

Кожна дитина має свої причини непосидючості. Батьки і педагоги повинні розуміти, що гіперактивність – специфічна особливість розвитку психічних функцій. Саме вона впливає на поведінку, тому не можна карати, критикувати учня за неуважність, вертлявість під час занять.

Для активних, непосидючих школярів розпорядок дня служить ефективним інструментів розвитку внутрішньої дисципліни, самоорганізації.

Для активних, непосидючих школярів розпорядок дня служить ефективним інструментів розвитку внутрішньої дисципліни, самоорганізації.Чергування активних і спокійних занять корисне всім дітям в дошкільному та молодшому шкільному віці. Учням, які мають нестійку концентрацію, особливо. Перемикання уваги з одного виду діяльності на інший є хорошим тренуванням для ділянок мозку, відповідальних за концентрацію. До того ж,  вони допомагають підтримувати зацікавленість, зосередженість дитини на навчанні довгий час.

Інтелектуальний розвиток непосидючої дитини має включати систематичні вправи на концентрацію. Їх можна використовувати в усіх видах діяльності, навіть у рухливих іграх.

Непосидючий учень стикається з різними проблемами в навчанні. Слабка успішність на тлі однокласників може стати причиною невпевненості, страху перед невдачами, небажання вчитися. Тому таким школярам дуже важливо мати підтримку дорослих, як можна частіше чути слова похвали за досягнуті успіхи, підбадьорювання замість критики у важкі моменти.

Особистий інтерес чудесним чином впливає навіть на самих непосидючих учнів. Мотивувати школярів на навчання можна різними способами:

  • розвивати самостійність і довіряти виконання важливих справ;
  • показати, які переваги можна отримати з заняття;
  • заохочувати дитячу допитливість;
  • допомогти дитині досягти успіху і випробувати почуття задоволення отриманим результатом.

Непосидючість у дітей: методи розвитку дитини в Школі ментальної арифметики Соробан® в Україні

Непосидючість пов’язана з дефіцитом довільної  уваги. Під довільною увагою розуміють вольову концентрацію мозку на конкретному завданні. Уроки ментальної арифметики служать відмінним тренажером для відділів мозку, відповідальних за довільну увагу. Учневі доводиться задіяти всі ресурси свого розуму, щоб вирішити арифметичну задачу на уявних рахівницях: подумки тримати перед собою абакус, уважно слухати завдання і тут же відображати потрібні числа на уявних рахівницях. На сприйняття інформації, її обробку та пошук правильного рішення відводяться частки секунди, тому півкулі працюють швидко, злагоджено, а головний мозок постійно перебуває в тонусі.

Для дітей з дефіцитом уваги динамічні заняття підходять ідеально. Але непосидючість у дітей – не єдина проблема, яку вирішує навчання в Школі усного рахунку Соробан®. Приголомшливі результати розвитку інтелекту демонструють учні школи з різним типом психо-емоційного розвитку, різним рівнем підготовки.

Читати також:

Літній інтенсив-2018. Результати тестів ДО і ПІСЛЯ!

З якого віку можна влаштувати дитину на навчання ментальній арифметиці?

Найефективніший спосіб навчити дитину лічити про себ

Відео:

Школа Соробан® Суми. Гліб, 9 років, рахунок 2-значних.

Школа Соробан® Полтава. Маша, 11 років, тема “Флаш”

Ментальна арифметика за 10 хвилин. Друг 4-1, рахівнички.

Вартість навчання грн.
АКЦІЯ Приведи друга і отримай знижку 10% за кожного на 2016/2017 навч.рік У вас двоє дітей? Вартість навчання 2-ї дитини -30% Вартість навчання 3-го дитини -40%
Якщо протягом першого місяця наш курс Вам не підійде, ми повернемо Вам гроші.