Уявіть послідовність дій нашого далекого пращура, який для захисту та полювання застосовував палицю й камінь, а потім придумав зв''язати їх разом, і отримав кам''яну сокиру. Як йому ця думка прийшла в голову? Можливо, гуляючи в лісі та розмахуючи палицею, він випадково поцілив у камінь з отвором відповідного діаметру, і вуаля? Не думаю. Найімовірніше, він, щільно пообідавши мамонтом, відпочивав біля багаття й прокручував у голові своє полювання: "А можна вдарити мамонта тільки один раз? А як зробити, щоб камінь потрапляв туди, куди мені треба? І щоб летів швидше та бив сильніше? Ось голова мамонта, ось камінь, ось я такий сильний. Тримаю камінь у руці, замахуюся. Так, якби рука була довшою, сила удару була б потужнішою. Щоб збити плід з дерева, я подовжую руку, тримаючи в ній палицю. А якщо до палиці прив''язати камінь?". Напевно, хід думок цього винахідника був такий. Що ми бачимо: наш пращур уявив, візуалізував свою першу саморобну зброю. Багато живих істот використовують знаряддя праці. Ворона розбиває твердий горіх каменем. Бобри валять дерева задля загати. Але все це дає їм природа. Ніхто, окрім людини, не створює знаряддя праці, не конструює їх. Не творить. Не креативує. Це лише наша прерогатива. Все, що зроблено людиною в цьому світі, первинно створено в її уяві. Спочатку був образ. І чим чіткішим цей образ бачить творець, тим швидше та ефективніше результат. Думаєте, Iphone придумали інженери? Ні - тачскрин на телефоні "побачив" Стів Джобс. Він поділився з розробниками своїм образом. І кожен на своєму місці побачив ту схему, яку йому слід створити для отримання загального результату. Коли я створював перший у світі онлайн-тренажер для школи "Соробан", мені нікуди було підглядати. Комп''ютерних програм для навчання ментальної арифметики не було взагалі. Я заглянув у себе й побачив його. Ми у школі "Соробан" говоримо багато правильних і розумних речей: чому вчимо, де отримані можливості реалізуються. Так, увага, пам''ять, бажання вчитися - це важливо. Але є й те, що набагато істотніше. Те, що я хочу побачити в моєї доньки.Креативність - це здатність людини бути готовою до творчих рішень, приймати й створювати принципово нові ідеї.
Хочете розвинути здібності вашої дитини?
Ми завжди раді відповісти на будь-які ваші питання, що стосуються навчання, тренування та методики Соробан®.
Зателефонуйте нам, домовтесь про зустріч, познайомтеся з тренером, поспілкуйтеся учнями та їх батьками. Ми готові похвалитися вам результатами навчання, розказати про наші інновації та показати новинки. Сайт має форму зворотнього зв'язку, якщо вам зручно, то можете отримати відповідь заповнивши форму або набравши на номер школи вашого міста.
Вас можуть зацікавити