короткочасну й довготривалу;
механічну, логічну або оперативну; довільну або мимовільну; опосередковану або неопосередковану. Усі ці види пам''яті невіддільні одна від одної. Фахівці називають таку властивість нейропластичністю. Особливо яскраво вона проявляється у малюків 5-6 років. Діти 6-11 років при відсутності навичок управління пам''яттю все частіше використовують такий неефективний спосіб запам''ятовування, як заучування. Малюки сприймають, запам''ятовують інформацію, граючи, пропускаючи її через свої емоції, відчуття. Будь-яке пережите враження (побачене, почуте, відчуте) залишає відбиток у головному мозку. Ще одна дивна особливість пам''яті у дітей - вона, одночасно, є й метою раннього розвитку, і ефективним засобом навчання. Таким чином, коли ми розвиваємо цю властивість розуму, тоді, водночас, допомагаємо формуванню здатності легко засвоювати знання.Все нове, незрозуміле, складне викликає у малюків величезний інтерес. Розвивати пам''ять необхідно за тим же принципом - пропонувати дітям широке поле для саморозвитку, враховуючи при цьому всі способи дитячого сприйняття:
Хочете розвинути здібності вашої дитини?
Ми завжди раді відповісти на будь-які ваші питання, що стосуються навчання, тренування та методики Соробан®.
Зателефонуйте нам, домовтесь про зустріч, познайомтеся з тренером, поспілкуйтеся учнями та їх батьками. Ми готові похвалитися вам результатами навчання, розказати про наші інновації та показати новинки. Сайт має форму зворотнього зв'язку, якщо вам зручно, то можете отримати відповідь заповнивши форму або набравши на номер школи вашого міста.
Вас можуть зацікавити