Цікаве, корисні статті

Відкривати чи ні ЩЕ одну школу “Соробан”?

Чи доводилося вам коли-небудь купувати або отримувати в подарунок дві однакові іграшки? Якщо так, то яку з них ви викидали? Напевно, обидві. Чи не замислювалися, чому? Дві однакові – це нецікаво, це дуже просто. Це закономірність нашого мозку – він припиняє аналізувати ідентичні предмети, об’єднуючи їх в один – нецікавий.

І якщо мене питають про те, чи варто відкривати таку ж шосту школу “Соробан” у місті, де вже є п’ять, то я відповідаю з упевненістю, що це буде марна справа. Чому ж? Та тому, чому не треба відкривати “такий само” ресторан, “таку само” газету або журнал. Потрібно чітко засвоїти основну відмінність школи “Соробан” від інших шкіл і допомогти це зрозуміти батькам. В іншому випадку розважливі батьки знайдуть і оберуть ту школу, в якій навчання “таке саме”, але плата менша та й добиратися туди легше. Історія багата прикладами винаходів – “двійників”.

Відома марка автомобіля “Хаммер” мала масу копій-двійників і, навіть, у Росії був запущений завод з його виробництва. Але сумний кінець історії цієї марки: зараз автомобіль не знайти серед двох десятків тих, які залишилися із сотень торгових марок гігантської автоіндустрії США, тому що створені на її основі нові автомобілі багато в чому перевершували “Хаммер”, що став гарною рекламною лялькою, яка споживала багато палива й була дуже незручною в управлінні. Його не розвивали й не вдосконалювали, тому споживачі просто витіснили цю марку з сучасного ринку. Подібна ж доля чекала й жувальні гумки Турбо та Лавіза, яких замінив Орбіт. Вони просто не розвивалися, тому застаріли й не витримали конкуренції.

У чому наша унікальність?

Унікальність Школи “Соробан” в тому, що вона створює та впроваджує власні проекти. Ми є творцями, інші ж нас копіюють і, в силу своїх здібностей, продають франшизи. Але копіювання – це не творення, а сліпе слідування позаду вже створеного. Головне для них – хоча б зрозуміти й встигнути вже пройденими й прокладеними шляхами. Тут не до створення. А це шлях – завжди бути на крок позаду.

Ми були першими:

  • у створенні онлайн-тренажера;
  • в розміщенні додатку – онлайн-тренажера для мобільних пристроїв;
  • в розробці індивідуального домашнього завдання для кожного учня й реалізації контролю за його виконанням;
  • в запуску немислимого за своїм задумом проекту “55+” для людей похилого віку.

Впровадження штучного інтелекту в процес навчання при формуванні та роботі учнів – це ми й це вперше в світі. І ще вперше в світі ми … (а це поки наш великий секрет :).

Крокувати в ногу зі Школою “Соробан” – це завжди бути попереду, бути першовідкривачами. Не завжди це легко. Але стати законодавцями технологій розвитку інтелекту – це почесно й дуже відповідально.

І, наостанок, порада: не бійтеся будувати Теслу, коли всі інші стурбовані рекламою “Хаммера” та зниженням цін, не бійтеся конкурентів, які купили франшизу, заплативши ціну вечері на чотирьох у ресторані, продавців онлайн-курсів, бійтеся бути нецікавими, порожніми “двійниками”. Ваша школа повинна бути найкращою школою вашого міста. Тільки тоді ви будете першими, і доля гумки Турбо дістанеться вашим “копіям”.

Читайте ще:

Особливості навчання дошкільнят
Креативність – до чого тут ментальна арифметика?
Успіхи дітей. Як встигати все!

Теги: , ,

Вартість навчання грн.
АКЦІЯ Приведи друга і отримай знижку 10% за кожного на 2016/2017 навч.рік У вас двоє дітей? Вартість навчання 2-ї дитини -30% Вартість навчання 3-го дитини -40%
Якщо протягом першого місяця наш курс Вам не підійде, ми повернемо Вам гроші.