Проблеми із вивченням точної науки, зазвичай, ніяк не пов''язані зі здібностями дитини, як звикли думати дорослі. Головна перешкода в навчанні - це коли вчителі і батьки не зуміли зацікавити малюка, доступно пояснити і допомогти дитині зрозуміти математику.
Напевно, щоб у дітей розвивалося математичне мислення, повинна докорінно змінитися система шкільної освіти. А поки цього не сталося, викладачі в початковій і середній школі, як і раніше, використовують стандартну програму, традиційні методи викладання, ділять дітей на гуманітаріїв і математиків. Батькам, які не готові прийняти факт обмежених здібностей у дитини, доводиться шукати альтернативу, якою стали розвиваючі курси для дітей. І це найкращий спосіб допомогти дитині з математикою на сьогоднішній день.
Чому у школярів виникають труднощі з математикою?
Все починається з дошкільного розвитку дитини. Якщо школяреві важко вирішувати математичні завдання у 2 або 5 класі, значить, в дошкільній підготовці мало уваги приділили розвитку математичного мислення. Велика помилка вважати, що до математичних здібностей відносяться тільки якості лівої (раціональної) півкулі: логіки, аналізу, точності, вербального сприйняття. Царицю наук неможливо зрозуміти без уяви, інтуїції, творчого підходу, а це вже робота правої півкулі мозку. Очевидно, що з раннього віку малюків потрібно розвивати в усіх напрямках.
Друга серйозна проблема - ставлення до предмету самих дорослих. Коли батьки говорять, що математика - це важко, що деякі люди просто не створені для рівнянь і формул, дитина без тіні сумніву приймає їх слова на віру. У цій ситуації «складно» стає для школяра рівноцінним «неможливо», а тому не варто і намагатися.
Ще одна перешкода - нездатність педагога мотивувати дитину, пробудити в ній жвавий інтерес до дисципліни, пояснити користь від здатності вирішувати математичні завдання і шкоду від незнання елементарних основ точної науки. Визначення математики, як однієї із найважливіших і точних наук, надає їй репутацію вимогливої і недоступної. Однак, Блез Паскаль говорив: «Предмет математики настільки серйозний, що корисно не упустити випадку зробити його трохи цікавим».
Як допомогти дитині освоїти математику, як зацікавити у вивченні законів чисел, як полегшити знайомство з наукою, знають тренери центру усного рахування Соробан®.
Вплив школи ментальної арифметики на вивчення математики
Секрет японської методики швидкісного усного рахування, перш за все, в нестандартному підході до навчання. Замість нудних лекцій, контрольних робіт на оцінку і заучування напам''ять таблиці множення, формул і іншої інформації тут використовуються зовсім інші методи:
- Ментальне рахування на соробані (спеціальних рахівницях), у комп''ютерній ігровій програмі - це практична робота, яка в сотні разів ефективніша зубріння правил і таблиці множення. Воно розвиває праву і ліву півкулю в комплексі, стимулює їх до синхронної роботи при вирішенні складних завдань.
- Головні герої уроків ментальної арифметики - учні Школи Соробан®. Їм можна все - вільно висловлювати свої думки, виявляти ініціативу, задавати питання, спілкуватися з іншими учнями і викладачем.
- Заняття в центрі ментальної арифметики - це цікаво і весело. Учитель орієнтується на настрій і особливості розвитку дітей. Урок більше нагадує гру, а ігрова діяльність, як відомо, сприяє всебічному розвитку дітей, формуванню у них самостійного мислення, соціальних навичок, світогляду.
- Ну і, звичайно, мотивація - ключ до успіху в математиці і, в цілому, в навчальній діяльності. Швидке усне рахування допомагає школярам зрозуміти значення точної науки і можливості, які вона відкриває в перспективі.
Школа усного рахування , щоб допомогти дитині з математикою, робить найцінніший внесок у розвиток - вчить любити процес навчання і ефективно використовувати свої здібності (думати головою).
Читати також:
Чи варто допомагати дитині робити уроки?
Випускний у школі Соробан® м. Обухів
Випускний у школі Соробан® м. Львів
Відео:
[embed]https://youtu.be/8nd8F2OAgxc[/embed]
[embed]https://youtu.be/LwGMwuAMDeI[/embed]
Записатися в Школу Соробан® у вашому місті