Методика навчання

Не спізніться. Методика є доступною лише дітям від 5 до 11 років. Саме в цьому віці проходить найактивніший розвиток нейронних зв’язків у мозку. Чим раніше розпочати навчання, тим краще, а дорослу людину навчити цієї методики практично неможливо.

 

Майже кожна дитина справляється з навчанням завдяки нашій методиці. Вона полягає в поєднанні  японської системи, що пройшла випробування століттями та розроблених нами програмам. Ця методика потребує лише 1 (ОДНОГО!) заняття на тиждень у школі, а решту днів лише самостійної роботи по 15 хвилин щоденно за допомогою спеціальних програм, що є на нашому сайті.

 

Найкращий спосіб перевести цифри з абстрактних закарлюк у значущий образ – це подання у вигляді рахівниць.

Поставлене завдання – навчитись працювати 2-ма півкулями мозку одночасно.

Як навчити точну півкулю працювати з образами, а образну з цифрами? Як ми уявляємо цифри в голові? Абстрактні, незрозумілі, нічого символи, які нічого не означають. Схожі на лебідь, змійку і т.д.  Саме так би бачив їх незнайомий з арабськими цифрами іншопланетянин. Як відбувається складання 2+3 – з 2-х незрозумілих символів з’явився третій незрозумілий.  Отже, будь-яка арифметична операція в традиційному розумінні ускладнюється непотрібною операцією з декодування цифр у звучання (нехай і про себе), після перекидання результатів до лівої півкулі, обчислення, перекидання до правої півкулі та, врешті-решт, знову кодування звучання в символ.

 

А чи не занадто тернистий шлях для, здавалося б, простої операції?

 

Як дитина бачить цифри на рахівницях? Символи, котрі вона може замалювати, якими відає виключно права півкуля, вже мають для неї значення. Арифметична операція – це трансформування, зміна одного символу на інший. Розпізнавання цифри. Наша образна півкуля мозку завантажена. І її роботу контролює точна, ліва півкуля. Ми знайшли посередника, який вмикає синхронну роботу півкуль одночасно.

 

Однією з відмінностей нашої школи від традиційних, японських, є те, що робота на рахівницях відбувається одночасно двома руками. Така техніка складніша для вивчання, проте наша мета не в тому, щоб за 10 секунд  дитина складала 8, а не 7 чисел, а в тому, щоб розвинути її. Синхронна робота 2-х рук допомагає синхронній роботі півкуль.

 

В японських рахівницях Соробан 5 кісточок на розряд, і в результаті людина «бачить», а не «розпізнає» цифру.

 

Ще декілька слів – чому ми не користуємося традиційними для нашої землі  рахівницями з 10 кісточками. У цих рахівниць 2 недоліки. По-перше, у традиційних рахівницях одне й те саме число можна представити 2-ма різними способами, а це вже веде до плутанини. По-друге, наш мозок так влаштований, що здатний «сфотографувати» до 7 предметів одночасно. За великою кількістю необхідно буде вже вмикати запам’ятовування та перерахування. У японських рахівницях Соробан 5 кісточок на розряд, і в результаті людина саме «бачить», а не «розпізнає» цифру.

 

Вартість навчання грн.
АКЦІЯ Приведи друга і отримай знижку 10% за кожного на 2016/2017 навч.рік У вас двоє дітей? Вартість навчання 2-ї дитини -30% Вартість навчання 3-го дитини -40%
Якщо протягом першого місяця наш курс Вам не підійде, ми повернемо Вам гроші.