Цікаве, корисні статті

Вплив соціальних мереж на розвиток дитини

kak-vlijajut-socialnye-seti-v-internetКупівля комп’ютера, ноутбука або планшета змінює життя всієї родини. Дорослі самі із задоволенням проводять час у соціальних мережах та долучають до цієї справи дітей. Усім відомо, що малюки всі свої іграшки кинуть заради нового чуда сучасних технологій. Вони легко та швидко набувають навичок роботи з гаджетами й стають активними користувачами інтернету, ігноруючи при цьому можливість покататися на велосипеді, поганяти м’яча надворі.

Як ні парадоксально, але навички користування комп’ютером даються дітям легше, ніж шнурування черевик. Проте, чи корисний такий досвід для нормального розвитку маленьких дітей? Чи потрібно та чи можна дозволяти дитині мати власний акаунт у соціальних мережах? Давайте розберімося.

Особливості головного мозку дитини

Останнім часом все частіше можна почути про унікальність головного мозку кожного новонародженого малюка. Вчені століттями досліджують будову і можливості органу, але так і не змогли розгадати цю таємницю. Тільки недавні дослідження дозволили зробити висновок, що в усьому людському організмі лише мозок по-справжньому неповторний.

Унікальна структура тканин мозку, сформована на момент народження дитини, продовжує свій розвиток протягом всього життя. Під впливом зовнішніх факторів, індивідуальних особливостей дитини, у неї формується своє виняткове мислення, здатність відчувати навколишній світ. На етапі раннього розвитку соціальні мережі дуже впливають на світогляд маленьких дітей. І цей вплив дуже відрізняється від книжкового.

Особливості розвитку з соціальними мережами

Чим більшу роль відіграє в нашому житті інтернет, тим сильніше вчених хвилює питання про його дію на особовий, психологічний, фізичний і інтелектуальний розвиток дітей. За результатами проведених досліджень виявилось, що негативний вплив переважає:

  1. Користуючись інтернетом, діти не особливо напружують мозок, тому проведення часу в соцмережах уповільнює процес інтелектуального розвитку. У той же час міжклітинні зв’язки в дитячому мозку створюються лише в процесі активної розумової діяльності.
  2. Спілкування в соціальних мережах є жалюгідною імітацією повноцінного діалогу. Особливість людського мозку в тому, що він сприймає інших людей не вербально, тобто на рівні органів почуттів та інтуїції. Так складається враження про нового знайомого, між людьми встановлюється тісний контакт. А соціальні мережі дають дітям обмежену інформацію про людину (фото, статуси, повідомлення, коментарі). Відповідно, враження не мають достатньої глибини, а пережиті дитиною емоції мізерні й часто нещирі. Висновок: соцмережі сприяють зниженню емпатичних здібностей (співпереживання).
  3. Порушення концентрації уваги. Нездатність зосередитися, як і непосидючість, розвивається при тривалому захопленні комп’ютерними іграми.
  4. Незріле світосприйняття. Чим більше часу людина проводить у соцмережах, тим сильніше її залежність від громадської думки. Сьогодні користувачі «ВК», «Фейсбук» активно діляться з “друзями” найменшими подробицями свого життя, розраховуючи на «лайки». Відсутність схвалення може викликати депресію та навіть відчуття своєї непотрібності та нікчемності.
  5. Віртуальне життя протікає без наслідків для дитини. Тобто, в разі невірних вчинків вона може видалити свій акаунт, а загинувши в комп’ютерній грі, досить просто «оновитися». У реальному житті все інакше, але найчастіше молоде покоління ставиться до нього так само нерозважливо.
  6. Відсутність послідовності в судженнях. Спілкуючись з іншою людиною, дитина вчиться вести зв’язний діалог. Кожне питання має свою логічну відповідь. У соціальній мережі мозок дитини отримує розломлені шматки інформації, вирвані з контексту. Так, в нашому світі, що складається з суцільних закономірних випадковостей і випадкових закономірностей, ростуть діти, які зовсім не здатні послідовно мислити, аналізувати, систематизувати отриману інформацію та відповідно вести, навіть, просту бесіду.

Попри засилля інтернет-технологій, підвищення популярності соцмереж, можна уникнути їх негативного впливу на розвиток дітей. Для цього батьки повинні подбати про всебічне виховання своїх малюків і обмежити їм доступ до комп’ютерів, принаймні, до формування у них адекватного ставлення до життя й навколишнього світу.

Одна з найбільш ефективних методик раннього розвитку, що сприяє гармонійному формуванню особистості та створює можливості для самореалізації – «Соробан». У процесі навчання розкривається передбачений природою необмежений потенціал розумових можливостей, дітлахи набувають цілого арсеналу корисних пізнавальних навичок, активують центри логічного, аналітичного, образного мислення, виявляють творчі задатки. Вихованці школи дуже скоро починають розуміти, як багато вони можуть навчитися робити, і їх вроджена цікавість перетворюється в стійкий інтерес до пізнання. Завдяки «Соробан», діти вчаться правильно використовувати власні здібності та інтерактивні інформаційні ресурси з метою саморозвитку.

Теги: , ,

Вартість навчання грн.
АКЦІЯ Приведи друга і отримай знижку 10% за кожного на 2016/2017 навч.рік У вас двоє дітей? Вартість навчання 2-ї дитини -30% Вартість навчання 3-го дитини -40%
Якщо протягом першого місяця наш курс Вам не підійде, ми повернемо Вам гроші.