Цікаве, корисні статті

Ранній розвиток ДИТИНИ!

Наш мозок найдосконаліший в світі пристрій

За все життя він обробляє гігабайти інформації. Фільтрує, аналізує, відбирає, застосовує, досліджує, уявляє, контролює, розмірковує, фантазує …
Можна продовжувати список, хоча й так зрозуміло, що найдосконаліша у світі система – це наша півтора кілограмова сіра речовина)).

ДетиМозок не дарма порівнюють з комп’ютером, специфіка їх роботи багато в чому схожа. Ось тільки мозок значно потужніший. Наприклад, ви знали, що найшвидший у світі комп’ютер приблизно в 440 000 разів швидше, ніж графіка iPhone 5, але повільніше, ніж людський мозок? А те, що навіть суперкомп’ютеру потрібно 82 944 процесорів і 40 хвилин роботи, щоб симулювати одну секунду мозкової активності людини?
Фактів, які доводять перевагу мозку над будь-якою технологією багато. Розберімось, що ж нам потрібно, щоб наш мозок працював так, як це закладено природою.

Як і будь-який комп’ютер, мозок потребує енергії, і він її отримує з їжі. Значить, їжа має бути різноманітною, повноцінною й збалансованою.

Наш мозок потребує сон. Саме уві сні наш мозок обробляє інформацію, що отримав протягом дня, відправляє її з короткочасної пам’яті в довготривалу й формує досвід. Вченими доведено, що під час сну, мозок працює ще продуктивніше, ніж під час неспання.

Мозку потрібні тренування. Як і м’язам тіла для правильної роботи потрібні постійні тренування, так і для нашого мозку важливі щоденні вправи. Завдяки щоденній стимуляції роботи мозку, між нейронами утворюються нові синапси, кора головного мозку стає звивистою й товстішою, в речовину мозку вростають нові капіляри, аксони швидше проводять нервові сигнали й між окремими структурами мозку ускладнюються функціональні зв’язки. Все це сприяє кращому запам’ятовуванню, гарній концентрації уваги, швидкому аналізу інформації, активному мисленню, багато чому іншому. В результаті у людини розвиваються розумові та інтелектуальні здібності, поліпшується якість життя, його зміст. Повноцінно розвинена людина може будувати своє життя так, як їй хочеться, досягати поставлених цілей і реалізовувати свої плани, бути в гармонії з самою собою та навколишнім світом. І в результаті – бути щасливою.

І найголовніше – нашому мозку потрібен розвиток! Найкращим часом для розвитку мозку вважається дитячий вік до 11-12 років. При народженні у дитини вже повністю сформовані всі клітини мозку, але між ними ще немає зв’язків, які формують специфічну структуру. У перший рік життя починається найактивніший розвиток мозку, дитина прагне все помацати, зрозуміти й спробувати. В цей час вона залучає все, що  може – ручки, ніжки, пальчики, очі, вуха, ніс, рота. Дитина хапає все, що зустрічає на шляху, тягне до рота, облизує, кусає. Її все цікавить, всюди треба побувати, все обстежити. Завдяки пізнавальній діяльності, в перші кілька років після народження йде активне утворення зв’язків між клітинами мозку. Щомиті виникають мільйони синапсів, це схоже на виверження вулкану. І чим їх більше, тим більш розвиненою буде людина в дорослому віці.

До 4-5 років утворення зв’язків знижується, в мозку залишаються лише ті контакти між синапсами, які будуть визначальними на протязі всього життя. Далі йде процес «обрізання» неактивних синапсів, простими словами – прибираються ті сполуки, які дитина не використовує.

Все це доводить, що ранній розвиток дитини є невіддільною частиною її повноцінного розвитку. Тому потрібно з раннього віку активно стимулювати роботу мозку, розвивати й навчати дитину, перш ніж в мозку знизиться активність утворення синапсів.

Мозок людини – унікальний і специфічний орган, найскладніший біологічний механізм. Складається він з двох півкуль – лівої та правої. Ліва півкуля відповідає за наше абстрактне й логічне мислення, за наші здібності до вивчення мов, контролює нашу мову, запам’ятовує інформацію. Права – відповідає за обробку всієї невербальної інформації, за музичні здібності, сприйняття місця розташування, права півкуля – це моторика, інтуїція,  уява, емоції, фантазія, творчість. У комплексній роботі обидві півкулі створюють цілісну особистість, якій під силу будь-які завдання й складності. При синхронній роботі обох півкуль людина розвивається так, як закладено природою – успішно, повноцінно, гармонійно й щасливо.

Урок Соробан

Урок Соробан

Однією з популярних сьогодні методик для розвитку мозку є Методика усного рахунку Соробан. Засновники цього методу – японці. Близько 25 років тому вони створили унікальну систему навчання й інтегрували її до програми молодшої школи. За цією програмою в Японії діти вчаться до того, як починають вчити інші предмети. Близько 10 років тому цю методику взяли собі для навчання ще 56 країн світу.

Полягає вона в тому, що спочатку діти працюють на спеціальних рахівничках абак, потім переносять їх у свою уяву. Під час навчання усного рахунку до роботи активно включені обидві півкулі мозку, які під час спеціальних завдань синхронізують свою роботу.

Згодом, після регулярних тренувань, діти удосконалюють цю роботу обох півкуль мозку, і як результат:

  • Постійна активна робота мозку,
  • Стабільні активні зв’язки між нейронами,
  • Розвиток усіх видів мислення,
  • Активізація розумових процесів пам’яті та уваги,
  • Висока здатність до концентрації,
  • Розвиток інтелектуальних здібностей,
  • Розвиток творчих і музичних здібностей,
  • Вміння активно сприймати інформацію, аналізувати її і миттєво приймати рішення.

Головна ціль методики – розвинути мозок, а як бонус – діти, починають швидко рахувати в умі.  Ще одним важливим моментом в навчанні Соробан є те, що малюки, працюючи на рахівниці, працюють і правою та лівою рукою, що є додатковим стимулюванням роботи лівої та правої півкулі.

Що ж змушує дітей так рахувати?

Для нас, дорослих, рахунок – це набір цифр, дії між якими ми вивчили в школі й зберегли в пам’яті. Для виконання будь-якої дії ми йдемо на склад довготривалої пам’яті, знаходимо там таблиці множення або додавання. Ми залучаємо тільки ліву півкулю.

Для «діток Соробан» все по-іншому – для них рахунок це образ, потрібно всього лише включити уяву, пересунути кісточку на уявній рахівниці, передати інформацію між півкулями й вимовити правильну відповідь. І тут працюють дві півкулі, що значно спрощує та прискорює рахування. На чемпіонатах світу з усного рахунку діти примудряються рахувати зі швидкістю до 10 дій за секунду. Ви тільки уявіть, з якою неймовірною швидкістю працює у них мозок! І ця здатність мозку залишається з ними на все життя.
Методика доступна лише дітям від 5 до 11 років. Заняття побудовані таким чином, що діти не сидять весь час за партами, а  навчаються у формі гри та з допомогою  фізичних розминок. Для навчання за методикою Соробан розроблений спеціальний комп’ютерний онлайн  тренажер, за допомогою якого діти вдома закріплюють отримані навички, приділяючи тренуванню 15-20 хв щодня, стимулюючи  роботу мозку й підтримуючи його в тонусі.

Завдяки тренуванню за допомогою Методики усного рахунку Соробан мозок не втрачає своєї здатності змінювати й створювати синапси. А вони, як відомо, забезпечують функціонування мозку.

У ранньому розвитку дитини важливо не тільки встигнути вчасно зайнятися розвитком, а й правильно вибрати якісну методику, грамотно та різнобічно підійти до цього важливого етапу в житті дитини.
Тренери Школи Соробан готові допомогти Вам в цьому цікавому й захоплюючому процесі – ранньому розвитку дитини!

Теги: , ,

Вартість навчання грн.
АКЦІЯ Приведи друга і отримай знижку 10% за кожного на 2016/2017 навч.рік У вас двоє дітей? Вартість навчання 2-ї дитини -30% Вартість навчання 3-го дитини -40%
Якщо протягом першого місяця наш курс Вам не підійде, ми повернемо Вам гроші.