Чи траплялося вам дратуватися під час виконання затяжної або нудної справи? Думаю, що багато хто навіть поривалися все кинути й втекти. Але ж ми дорослі, розважливі люди, здатні контролювати свої емоції. Діти ж при вступі до школи й зовсім відчувають серйозний стрес, оскільки наявна методика навчання накладає на поведінку дитини великі обмеження.
Гарна пам''ять, кмітливість, допомога батьків не допоможуть домогтися успіхів у навчанні, якщо дитина не уважна, не може зосереджуватися на предметі, їй не вистачає терпіння висидіти урок.
Як виховати посидючість?
Щоб навчити дитину терплячості й методичності в опануванні різних наук, потрібно всього лише:
- ваше терпіння;
- розуміння дитячої психології;
- регулярні заняття;
- контроль ситуації.
Найгеніальніші діти, на жаль, не можуть використовувати свої унікальні здібності в повній мірі, якщо не володіють старанністю. Проблема невміння концентрувати увагу на предметі посилюється тим, що дитина постійно заважає вчителю проводити урок, відволікає своїх однокласників. Тому батьки повинні подбати про виховання в дітях посидючості ще до того, як вони переступлять поріг школи.
Батьківське терпіння необхідно, хоча б тому, що звинувачення й критика на адресу дитини віддаляють вас від наміченої мети, провокуючи негативне ставлення до процесу навчання. Критичних ситуацій можна зовсім уникнути, використовуючи адекватну методику навчання дітей - проводити розвивальні заняття у формі гри.
Якщо ваша дитина - непосидяко, то на етапі формування її соціально-адаптивних, когнітивних, інтелектуальних здібностей вам потрібен помічник і однодумець. Школа навчання дітей усного рахунку «Соробан» стала кращим другом для багатьох малюків, хлопців та дівчат молодшого шкільного віку та їхніх батьків в різних містах України. Метод, заснований на роботі з японськими рахівницями, допомагає дітям долати проблеми з адаптацією в нових умовах, розвиває логічне та образне мислення, розкриває таланти, творчі здібності. Але найважливіше досягнення методу «Соробан» - пробудження внутрішньої мотивації. Коли дитина захоплена, отримує задоволення від самого навчального процесу й націлена на результат, їй не до пустощів.
Заняття в школі дають дітям два основні інструменти для саморозвитку: неординарні здібності до пізнання й величезне бажання вчитися, які допомагають терпляче, послідовно з ентузіазмом осягати все нове.