Цікаве, корисні статті

Як мотивувати дитину робити домашнє завдання?

Соробан

Соробан

Як часто ми, Дорослі, намагаючись чогось навчити дитину або допомагаючи із завданнями, акцентуємо її увагу на тому, що вона зробила не так: не так написала букву, не так порахувала приклад, неправильно тримає ручку…
Або ще гірше: у тебе жахлива поведінка, ти не вмієш поводитися, ти недолугий, горе ти моє  і т.д.
І виростають з наших дітей дорослі, які  роблять акценти тільки на тому, що не вдалося:
«Так, це нормально», – каже чоловік своїй дружині, – «Ось тільки потрібно ще досолити, прибрати ось це й додати приправу!»
Або так:  “Ой, як добре ти зробив ремонт, тільки ось тут перероби, це заміни, тут підфарбуй, там почисть…”
Знайомо?
Ви тільки уявіть – людина старається, вкладає всі сили й душу в свою роботу, приходить показати й чекає на похвалу, а їй – тут не так і це не так. І всі думають, що цим вони допомагають зробити роботу краще. А у людини руки вже опустилися…

Так це дорослий, він може й переборе себе, почне спочатку або змінить щось – свій настрій або роботу. А малюк, який тільки вчиться щось робити: писати, малювати, рахувати, відкривати цей світ. А йому з найкращих спонукань кажуть, що це не так, це некрасиво, тут знову не правильно. Хвилин за 10 таких «похвал» дитя перестане намагатися, адже все одно погано виходить.

Нас часто запитують батьки: «Як мотивувати дитину робити домашнє завдання?»

Наша відповідь: «Хваліть за успіхи, нехай за маленькі, але такі, що при постійному використанні приносять перемогу».
Скажіть дитині: «Ти зараз вчишся, у тебе не може не бути помилок, це тренування й у тебе виходить тут і тут, а ось тут ти мене взагалі здивував і порадував.»

Пам’ятайте: На чому фокусуємо, те й росте, на що направлено увагу, те й збільшується.

У нашій Школі усного рахунку «Соробан» ми використовуємо «метод зеленої ручки», який розробила Тетяна Іваненко, коли займалася з донькою підготовкою руки до письма. Вона виділяла всі красиві й правильні літери зеленою пастою. Дитині це так сподобалося, що після кожного завдання, вона просила маму показати де красиво й правильно, приходила в захват від маминого: «А ось це ІДЕАЛЬНО!»
Працюючи з дітьми на уроках усного рахунку важливо показати, чого дитина досягла, що у неї виходить найкраще. І ми не хвалимо «на порожньому місці», будь-яку похвалу потрібно отримати. І діти стараються. Жодна дитина не йде від нас без слів:
«Сьогодні ти прекрасно рахував однозначні, пам’ятаєш, на минулому уроці твоя швидкість була 1 хв, а сьогодні 0,8».
«У мене сьогодні піднявся настрій, коли я побачила, як ти зробив домашнє завдання».
«Ти відмінно впорався з Братом 2! Я вірю в тебе! І знаю, що на наступному уроці ти покажеш мені такий же результат на Брат 4. І домашні тренування тобі в цьому допоможуть ».

Найважливіше на уроках, показати дитині, що вона працює добре і що у неї виходить. 

Тренери намагаються помічати успіхи в будь-якому напрямку, ставити на цьому акцент. Адже це зовсім інший підхід – виділяти не невдачі, а те, що зроблено краще. І коли ми не акцентуємо увагу на помилках, вони проходять самі собою, адже дитина прагне зробити те, за що її похвалили – сама, зі своєї доброї волі.

Теги: , ,

Вартість навчання грн.
АКЦІЯ Приведи друга і отримай знижку 10% за кожного на 2016/2017 навч.рік У вас двоє дітей? Вартість навчання 2-ї дитини -30% Вартість навчання 3-го дитини -40%
Якщо протягом першого місяця наш курс Вам не підійде, ми повернемо Вам гроші.