Цікаве, корисні статті

Результати навчання студентів 55+

 

Мрія про той час, коли можна не поспішати на роботу, нарешті, зайнятися улюбленою справою, яку завжди відкладав, поніжитися на дивані перед телевізором, майже завжди, з різних причин, виношується з молодості. группа 55+
Але коли цей час приходить, а це якраз 50-55 років, то багато чоловіків і жінок відмічають у себе зниження рівня фізичних і розумових можливостей, звуження об’єму пам’яті, яскраво виражену неуважність.
Розуміючи, що це хоча й закономірна особливість організму, що старіє, усе ж, коли це з’являється, вони шукають шляхи й способи якось уповільнити цей процес або навіть зовсім його уникнути.
Але чи можливе таке?

Школа Соробан запевняє: “Так, це не лише можливо, але й необхідно!»

За статистикою, людей, які страждають деменцією та порушенням функції мозку, у світі налічується понад 47 млн. В Японії з проблемою захворювання Альцгеймера та деменцією допомагає боротися усний рахунок на рахівницях абак (соробан).

Команда українських професіоналів, на чолі з автором методики усного рахування “Соробан” Ю. Новосьоловим, вдало провівши експеримент з групою літніх людей у віці від 55 років у Дніпрі, досягла приголомшливих результатів.



З жовтня місяця 2016 року ця група студентів працювала за Методикою Соробан. За цей час вони опанували усний рахунок, використовуючи не лише рахівниці, але й набуті навички операцій з числами в уяві. Саме шлях уявного пересування кісточок разом з образним їх уявленням об’єднує в роботі обидві півкулі мозку, що сприяє не лише зупинці згасання мозкової діяльності, але й відновленню розумових можливостей.

Важливість і потрібність мозкових тренувань при зниженні працездатності мозку відмічали відомі учені: Квашима Рюта, доктор медицини, провідний фахівець з питань томографії мозку, у своєму науковому трактаті “Тренуй свій мозок.
Японська система розвитку «інтелекту та пам’яті” стверджує, що читання й швидке рахування – кращі ліки проти падіння здатності мозку до активної роботи. Андре Алеман, професор когнітивної нейропсихології, у книзі “Мозок на пенсії” наводить переконливі приклади й докази того, що інтелект не має вікових меж і обмежень в тренуваннях.

Безумовно, у науковій літературі дуже багато робіт, що доводять величезну роль усного рахування у боротьбі зі старечим слабоумством і деменцією, але результати практичного застосування усного рахування говорять самі за себе.
Отже, група студентів 55+ почала навчання в Школі Соробан 03.10 2016 року в Дніпрі. На початку навчання було проведене тестування уваги та пам’яті з використанням різноманітних методик для визначення їхніх окремих параметрів.



Первинні результати:
Увага (пров.10.10 2016 р., у двох студентів – 24.10 2016 р., 31.10.2016 р.)
1. Коректурна проба (тест Бурдона) – зміни в об’ємі, стійкості та концентрації.
2. Тест Мюстенберга – показники вибіркової уваги.
3. Розставляння чисел – рівень довільної уваги.

Пам’ять (24.10.2016 р. і 31.10.2016р.)
1. Заучування 10 слів (А.Р. Лурія) – вікові зміни її стану.
2. Тест “Пам’ять на числа” – показники об’єму й точності короткочасної зорової пам’яті.
3. Об’єм кількості слів для запам’ятовування після їх відтворення за годину після їх заучування без повторення – довготривалість пам’яті. Повторне тестування (16.10.2017р., у трьох раніше відсутніх студентів – 23.01.2017р. і 30.01.20178р.)

Результати “Увага” зафіксовано збільшення:
– об’єму – у 64% випадків – від 2% до 38,1% (в середньому – на 18,5%);
– концентрації – у 44% випадків – від 7,1% до 76,5% (в середньому – на 33,6%);
– індексу безпомилковості (кількості помилок на один переглянутий знак) – у 36% випадків від 2.9% до 52,2%, і навіть, у 2 -3 рази;
– довільної уваги – у 76%випадків від 4% до 40% (в середньому – на 19%).
Пам’ять – загальний стан – у 48% випадків (збільшення від 1 до 3 слів);
– довготривала пам’ять – у 56% випадків – від 8,3% до 58,3% (в середньому – на 17,3%).

Підсумки тестувань показали загальне збільшення усіх показників. При цьому у студентів, особливо у тих, що постійно займаються та дотримуються усіх вимог (систематичне зайняття й виконання домашніх завдань на онлайн тренажері “Дід Соробан”), ці показники зростали відчутніше.
Багато студентів, збільшуючи об’єм виконаного завдання шляхом збільшення кількості переглядів знаків, і при цьому зниження показника концентрації, знижували якість (більше помилок, неточності при дотриманні інструкцій до тексту).
Особливо слід зазначити, що найбільший приріст показали тести, пов’язані з числами (“Розставляння чисел” і “Пам’ять на числа”). Усі ці результати викликають великий оптимізм і вселяють упевненість в ефективності методики.

Суть мотивації студентів віку 55+. 

Людині стільки років, наскільки вона себе почуває. Наукою доведено, що швидкістю нашого старіння управляє мозок. Саме він підтримує ту форму, яка для людини на даний момент потрібна. При необхідності розвитку організму на самому початку життєвого шляху мозок примушує людину активно пізнавати світ, себе, закони життя, визначити своє місце, тому що в результаті фізіології він і сам формується й розвивається.
Саме він вмикає всі процеси в організмі й тримає його в активній фазі. Як тільки людина втрачає інтерес до пізнання, до навчання, до активного сприйняття навколишнього світу – мозок за непотрібністю поступово вимикає непотрібні функції. І тут приходить старість. Її не можна уникнути, але уповільнити можна.
Чим? Життєвою активністю, наслідуванням формули оптиміста “Все буде добре!”, навіть відомою дитячою “Грою в радість”. Дуже важливо здолати стереотипи, що склалися в суспільстві, про те, що старість, з її фізичними обмеженнями, вимагає спокою та розслаблення, супроводжується почуттям жалості до себе.
Але недаремно ж іще існує поняття психологічної молодості. Саме вона й зміцнює в літній людині переконаність у своїх силах і можливостях. Отже, треба навчитися слухати й чути свій організм у його новому біологічному віці, й тим самим знаходити в собі нові можливості та продовжити свою життєву активність. Мозок обов’язково відгукнеться на потребу творчості, бажання вивчати мови, займатися за Методикою Соробан, на фізичну працю, на вдячність за кожну прожиту мить, на почуття гумору.
Не дозволяти мозку лінуватися – ось основний і доки єдиний спосіб відсунути старість!

Читати ще: Розвиток мозку в 55+? Можливо все!

Теги: , ,

Вартість навчання грн.
АКЦІЯ Приведи друга і отримай знижку 10% за кожного на 2016/2017 навч.рік У вас двоє дітей? Вартість навчання 2-ї дитини -30% Вартість навчання 3-го дитини -40%
Якщо протягом першого місяця наш курс Вам не підійде, ми повернемо Вам гроші.