Дуже часто наші відео, де рахують діти, викликають захват, рідше здивування, але частіше за все ті, хто ще не знайомий з нашою методикою усного рахунку, запитують:
«Для чого це вміння ??? Яке практичне застосування ??? »
Відповідаємо: «Ми не вчимо вмінню рахувати! Ми, навіть, не математична програма! Ми не робимо дітей геніями і не вчимо їх показувати фокуси!)))
Усний РАХУНОК ЛИШЕ ЗАСІБ, ЩО ДАЄ МОЖЛИВІСТЬ РОЗВИВАТИ ДИТЯЧИЙ МОЗОК.
І ТЕ, ЩО ДІТИ ПОЧИНАЮТЬ РАХУВАТИ ТАК ШВИДКО - ПРИЄМНИЙ БОНУС, А НЕ МЕТА.
Наша методика розроблена таким чином, щоб за допомогою прикладів, задач синхронізувати роботу обох півкуль. Ми візуалізуємо усний рахунок. Допомагаємо дитині проводити розрахунки з використанням уяви. Саме ці вправи й активізують праву та ліву півкулю, а також зміцнюють зв''язок між ними.
Вчимо ми за допомогою рахівниць абак (в Японії та у нас в країні - «соробан») і розробленого нами комп''ютерного тренажера «Дід Соробан».
Як це відбувається?
- На рахівницях діти вчаться ручками відкладати приклад на кісточках.
- Переносять рахівницю до уяви - просто уявляють їх в умі.
Проводять обчислення на уявних рахівницях. При цьому вони можуть дивитися на екран на згенеровані приклади, можуть не дивитися, а сприймати на слух, можуть при цьому співати чи танцювати, розповідати вірші, стояти на голові, грати на скрипці, крутити колесо і т. д.
Як працює мозок?
Маніпуляції руками розвивають дрібну моторику, яка в свою чергу, активізує зони лівої півкулі.
Коли працює уява, активні зони правої зони мозку.
Для видачі відповіді дитині потрібно залучити одразу обидві півкулі, тобто уявити абак (права), маніпуляції з кісточками (ліва), зміна потрібної картинки за потрібним Вам розташуванням кісточок в уяві (права), аналіз отриманої інформації (ліва), видача відповіді. Все це відбувається за соті частини секунди.
Мозок постійно активний. Для проведення швидких розрахунків потрібна відмінна концентрація уваги, пам''ять, мислення, навички, які діти тренують поряд з іншими.Простіше кажучи, мозок прокачується, як м''язи. Діти кожного разу генерують відповідь, активізуючи весь мозок. А чим частіше стимулювати мозок, тим краще він розвивається.
І це не насильницький процес, це не грубе підштовхування мозку до роботи. У дитини природою закладене тягнення до постійного розвитку в період до 11-12 років.
Тому, резюмуючи все, я скажу:
Уміння усного рахунку в сучасному світі саме по собі не потрібне, сьогодні важливіше інтелектуально розвинена людина, яка за допомогою свого розвиненого мозку зможе будувати своє життя так, щоб воно приносило їй радість і задоволення.
«Соробан» якраз і допомагає дитині стати інтелектуально розвиненою за допомогою усного рахунку.