Питання: Діти, які пройшли в Соробані навчання, помиляються при рахуванні? Чи допустимі після закінчення курсу помилки?
Відповідь: Допустимі. Не помилитись - неможливо! До того ж, хочу ще раз акцентувати увагу на тому, що метою школи Соробан є не навчання рахуванню. Головна мета тренувань у школі Соробан® – розвиток мозку дитини. Рахування - це помічник, інструмент для цього.
Питання: З самого початку в рекламі школи мова йде про рахування без помилок. Зрозуміло, що людина не калькулятор, але який же результат чекати за 2 роки?
Відповідь: Діти помиляються. На цьому б і крапку поставити, адже ми говоримо про живих дітей. Що можна до цього додати? Тільки те, що в рекламі Школи йде заявка про здатність дитини виконувати арифметичні дії ментально, тобто, вмикаючи в дію образи. Дитина до кінця навчання на курсі, однозначно, буде вміти це робити так, що жодна нетренована за даною методикою людина не зможе це повторити. Але це не означає, що дитина буде позбавлена права на помилку. Фігуристи іноді падають, музиканти, так інколи трапляється, не попадають у ноти, водії зі стажем не справляються з керуванням. Це факт. Такий же факт, як і те, що ваша дитина не стане обчислювальною машиною. Це перша радісна новина. А друга, не менш радісна, полягає в тому, що, окрім образного рахування, дитина за цей час натренується швидко оцінювати ситуацію й видавати оптимальне рішення за кілька секунд, а це іноді життя рятує. Навчиться виділяти головне й відкидати другорядне, що дуже важливо при стресі, а це означає, що вона зуміє краще зосередитися під час складання іспиту або на проходженні співбесіди. Напрацює навички здорової конкуренції, коли тільки особиста участь та щоденна робота дозволить конкурувати на рівних з сильними студентами, що, беззаперечно, вплине на характер. Ми тренуємо за допомогою рахування тут і зараз, але формуємо при цьому життєво необхідні навички на всю решту довгого та успішного життя вашого малюка.
Хіба це не досягнення? Чи словами класика – «чого ще більше»?