Соробан і математика
Світ великий і різноманітний. Пізнаючи його, дитина намагається адаптуватися в ньому. Яку ж роль відіграють математичні навички в цьому процесі? Чи можна просто махнути рукою на цю, на перший погляд, нудну науку цифр і правил, і якось обійтися без неї? Хто допоможе малюкові відкрити її таємниці і полюбити її? Чим допоможуть Курси по ментальній арифметиці Соробан?
Про це і піде наша розмова.
Математика. Чи потрібна вона?
Математика - навчальний предмет, який формує математичну комбінацію знань, умінь і навичок і допомагає розвивати в учнів соціально-адаптивні навички і життєву орієнтацію. Саме від їхнього рівня залежить здатність дитини орієнтуватися в навколишньому світі і самостійно в ньому просуватися вперед.
Які ж вкрай необхідні математичні вимоги висуває життя?
1. Досить сформований рівень кількісних, просторових і часових уявлень.
2. Вміння виконувати арифметичні дії.
3. Здатність застосовувати набуті знання і вміння під час вирішення арифметичних задач.
4. Знання геометричного матеріалу і його особливостей, величин і одиниць їх вимірювання.
Це і є основні математичні умови адаптаційних можливостей і самостійності дітей.
Відповідь очевидна - математика вкрай необхідна.
Математика для малюків
Математика для малюків - це світ, в якому їм доведеться зіткнутися з особливими труднощами навчального, пізнавального і психоемоційного характеру. А саме:
1. З феноменом дзеркальних рухів (одним з видів складнощів зорового сприйняття).
Він проявляється в помилках графічної діяльності:
- труднощі в написанні - 12 - 21,13 - 31 і т.д .;
- плутанина цифр від 12 до 19;
- порушення порядку елементів написання.
2. З труднощами самого процесу сприйняття: дитина виділяє з безмежної кількості особливостей тільки 2-3. Тому діти:
- не запам`ятовують на слух числа від 10 до 100;
- не завжди розуміють розрядність чисел;
- не запам`ятовують склад чисел 5 і 10.
3. Зі зміною соціальної ситуації в розвитку:
- розпад системи «дитина - дорослий» на «дитина - батьки» і «дитина - вчитель»;
- початок навчання - стрес;
- зміна відносин: спільна праця, пізнання, спілкування;
- відносини з однокласниками, робота в парі, групі.
4. З новим статусом школяра:
- замкнутість,
- страх помилитися, відповідати;
- відсутність друзів;
- швидка стомлюваність і дратівливість.
Дитина не розуміє математику. Чому і як допомогти?
Дитина не розуміє математику. Чому? Винні:
- психологічні особливості самої дитини: невпевненість в собі, залежність від думки батьків, близьких і однокласників, боязнь труднощів в чомусь новому;
- відношення батьків: злість і критика в бік дитини, що він «ледарює", "не намагається», «тупо розуміє», «немає здібностей до цієї науки»;
- «занедбана» проблема (одне непорозуміння + ще одне = безвихідь).
Як допомогти?
1. Не нагнітати атмосферу, а зняти напругу.
2. Не змушувати дитину фіксуватися на невдачах.
3. Не змушувати «зубрити».
4. Допомогти зрозуміти цілісність математики і подружитися з нею.
Як вивести дитину із замкнутого кола? Чи зможуть батьки, не маючи потрібних знань і досвіду, самі це зробити? Потрібні фахівці, які знають як і вміють допомогти!
Курси по ментальній арифметиці в Соробан. Чим допоможуть вони?
Курси по ментальній арифметиці чекають батьків, у яких є гостре бажання допомогти дитині впоратися з проблемою труднощів з математикою, але немає достатніх знань, сил, часу і можливостей. Приведіть дитину в Школу Соробан на курси ментальної арифметики. Фахівці, які вміють працювати з дітьми, захоплені своєю справою, допоможуть їй вирішити всі її проблеми, з якими вона сама не впорається, зрозуміти і полюбити математику.
На курсах за допомогою тренувань створюють відмінну базу для успіху:
- розвивають здатність абстрактно мислити,
- вчать швидкому рахуванню,
- шліфують логіку,
- вчать бачити і наочно узагальнювати задачу,
- розвивають уяву.
Ментальна арифметика - програма розвитку розумових здібностей дитини.
Її мета - зовсім не швидкий рахунок, хоча і він вражає.
Це дієва допомога в оволодінні математичними знаннями, розуміням оперувати додаванням і відніманням на рахівницях соробан, а потім і без них, розумінням складу чисел. Ця методика:
- об\`єднує в роботі обидві півкулі мозку, дозволяючи швидше подолати шлях до результату математичних операцій;
- розвиває їх рівномірно і допомагає дитині використовувати всі види пам\`яті, точність, швидкість і нестандартність мислення, уяву, спостережливість,
- гарантує перші позитивні результати в оволодінні вміннями і навичками роботи з числами вже протягом першого місяця.
В кінці курсу всі проблеми в оволодінні математичними поняттями зникнуть.
Використання рахівниць соробан і прийомів ментальної арифметики, підключення моторики обох рук синхронізує роботу півкуль головного мозку, підвищує швидкість обробки інформації, розвиває фотографічну пам\`ять, увагу, уяву.
Творчий похід у вирішенні математичних задач дивним чином допомагає розвивати дитяче мислення.
Дитина навчиться тренувати розум, цікаво, з користю проводити час, навчиться бути впевненою в собі, працювати на успіх, не боятися помилок, отримувати задоволення від роботи! Головне - навчитися швидко думати і подружитися з математикою!