Основна мета школи усного рахування Соробан - НЕ навчити швидко рахувати, а здебільшого думати й розвивати особистість дитини.
Наші заняття спрямовані на розвиток пізнавальних психічних процесів: пам''яті, мислення, уяви, а також уваги та швидкості сприйняття.
Не всі знають, що увага не є самостійним психічним процесом, тому що не може проявлятися поза іншими процесами. Ми уважно або неуважно слухаємо, дивимось, думаємо, діємо. Таким чином, увага є лише властивістю різноманітних психічних процесів.
Говорячи про те, що ми розвиваємо увагу, ми маємо на увазі розвиток довільної уваги, розвиток уваги та всіх основних її властивостей у дітей: об''єму, перемикання, розподілу, стійкості та, звичайно ж, концентрації.
Ми провели обстеження дітей групи літнього інтенсиву в місті Запоріжжя.
Тренер групи - Деркач Світлана Євгеніївна.
Вік дітей - від 8 до 11 років.
Обстеження уваги проводилося за допомогою методики Е. Ландольта. Ми провели порівняння результатів концентрації уваги учнів «Літнього Інтенсиву» до початку занять у школі Соробан та після місяця занять за тестом Е. Ландольта = С * С/к,
де С- це кількість оброблених рядків,
К - кількість помилок.
Відзначимо, що у дітей помітно збільшився темп роботи. За той же час діти змогли обробити більшу кількість рядків тексту, а помилок зробили менше.
Таким чином, робимо висновок, що навіть за один місяць занять у школі усного рахування Соробан можна побачити реальний результат не тільки у вигляді швидкого рахування й суб''єктивних вражень, а й у вигляді об''єктивних результатів психологічного дослідження.
Автор: тренер школи усного рахування Соробан, психолог Шевченко Вікторія